lørdag 19. november 2011

Innlevering/registrering utstyr

Som i fjor skal utstyr som de enkelte lagene har innleveres/registreres. DFI Fotball kjøpte inn drakter til en verdi av mellom kr 600.000 og 700.000 før årets sesong - det er viktig at DFI Fotball forvalter disse verdiene på beste måte for alle. I tillegg kommer alt annet utstyr som baller kjegler osv.


Følgende skal gjøres:
Tirsdag 22/11 og torsdag 24/11-2011kl 18.00 - 20.00: Alt utstyr innleveres i Kafeteriaen, Frognhallen.

Alt av utstyr skal registreres - dersom noen lag har behov for utstyr utover høsten skal dette allikevel registreres. Registreringsskjema fås og fylles ut på de to nevnte datoene.


Dersom noen lag mot formodning ikke innleverer/registrerer utstyr, vil ikke nytt utstyr til laget bli utlevert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar