mandag 6. mars 2017

Toppklubb eller moderklubb - kurs i kretsregi

Toppklubb eller moderklubb?
«Hjelp hva velger jeg?»
Både toppklubben og bestekompisene vil at jeg skal spille og trene med dem!
(Hjertesukk fra både Per og Kari)
Dette er en  problemstilling som mange kjenner seg igjen i.
Gutter og jenter som ønsker å prøve ut hvor gode de kan bli, er svært usikre på vegen de bør gå:
  • Skal jeg forlate moderklubben og gå til toppklubb.
  • Vil det beste være å bli i moderklubben sammen med vennene mine.

Fagseminar: Med tema «Hjelp hva velger jeg»
Lørdag 18.mars kl. 10.00 – 14.00 (i forkant av kretstinget)
Sted: Quality Hotell Sarpsborg
 
Dette fantastisk spennende og viktige temaet blir belyst i et fagseminar denne dagen i forkant av kretstinget.
Både Sarpsborg 08 og Fredrikstad FK har sagt at de stiller med sine beste folk denne dagen.
I tillegg vil representanter for klubber som mister mange spillere dele sine erfaringer. Vi vil også utfordre landslagstrenere, nåværende unge profesjonelle spillere, agenter med flere til å komme med sine synspunkter.

Dagen vil bli en miks av innlegg, intervju og paneldebatt.

Pris og påmelding

Seminaret vil koste kr.100,- per deltaker. Da er kaffe/te og vann inkludert hele dagen. Maks pris per klubb vil være kr.700,- og da ubegrenset antall påmeldte.
Klubbene blir fakturert i ettertid, ut fra antall påmeldte, og da maks kr.700,-

Vi ber klubbene sende dette ut til alle ledere/trener/spillere som vil kunne være interessert i å delta.
 
Mer info og påmeldingsfrist vil vi komme tilbake til.
 
Men hold av denne dagen. Lørdag 18. mars på Quality Hotell Sarpsborg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar