søndag 6. april 2014

Endringer tirsdag 8.april


Det skjer stadige endringer, og en god del har med at A-laget nå har veldig kort tid på å gjøre seg klare til seriestart den 21.april.  Derfor har fotballstyret og SU sagt at det er greit at A-laget får spille treningskamp mot Fr.stad kl.18:00-19:45 på tirsdag.

Det betyr at G2002+G2003 mister økta si på KG og må finne andre treningsarenaer.  Det går an å trene i ballbinger eller på nærmiljøanlegg. Høiås er delvis opptatt, men noe ledig er det der. Folkvang er ledig, og jeg skal spørre banemester om han kan slådde der tirsdag formiddag.

Det er viktig for meg som banefordeler å påpeke at det ikke er jeg som gjør disse vurderingene. Når jeg får henvendelser fra A-laget om å spille kamper, så sendes det videre til styret og SU, som tar beslutningen.  Jeg koordinerer etter beste evne.

Diskusjon om dette kan kjøres i møtet på tirsdag. Jeg er veldig klar over at det er mange meninger om dette. Spesielt med tanke på at vi har veldig begrenset med gode treningsarenaer.

mvh
Per

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar