mandag 10. november 2014

Møte jentefotball DFI 19.november i Frognhallen kl. 19:00



1.       DFI fotball generelt – Info ved Øyvind ca 15 min
2.       SU generelt – info ved Thomas rundt oppgaver og mandat ca 15 min
3.       DFI damelag – info ved Per. Ca 15 min
-          Neste års plan
-          Antall spillere/tropp
-          Budsjett
-          Ambisjoner
-          Krav/forventninger til spillere
4.       DFI spille system – Info ved Teitur. 4-3-3 eller 4-2-3-1 osv ca 30 min
5.       Jentelag kommende sesong
-          Hvilke årsklasser stiller vi lag?
-          Hvem er trenere lagledere? Jeg lager en liste klar til møte slik at de som kommer kan oppdatere.
-          Telefon og mail til trenere og lagledere. Samme som over
-          Treningsgrupper
6.       Generelt ca 15 min
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar